1

1
Varmt välkomna!

lördag, augusti 6

Smycken i sommarsolen

I går satt jag på en filt ute i trädgården och knåpade ihop en del smycken. Jag passade samtidigt på att städa och inventera i min pärllåda för det var välbehövligt. Om jag kommer mig till Nolia-mässan i år ska jag köpa in halskedjor och glaspärlor för dessa är nu nästan slut. De tovade bollarna som finns på armbanden har jag tovat tidigare i sommar när jag suttit i bilen på väg mot något spännande ställe.
Smycken ihopknåpade i sommarsolen. De tovade bollarna hade jag gjort tidigare.

Blodrött hjärta tillsammans med ett i stål. Enkelt men vackert!

Rosa ullbollar som länkats samman med lite andra pärlor = ulligt och gulligt!

Grönt är skönt. Ullkulor och träkulor i härlig blandning.

Fler armband i rosa och grönt.

Till sist blev det också några armband i turkost. Fräscht på sommarbrun hud.

2 kommentarer:

  1. Det rosa armbandet är jättesnyggt. Ja, de andra är ju fina också, men det sticker ut. Speciellt fotot på stolpen är så vackert!

    SvaraRadera
  2. Rosa är verkligen en av mina favoritfärger på sommaren. Skapligt enkla att göra också. :)
    Tack för att du lämnade en kommentar. Det är oerhört uppskattat!!

    SvaraRadera