1

1
Varmt välkomna!

måndag, augusti 8

Tygkrukor, tygburkar, tygpåsar eller vad man nu ska kalla dem...

Nu har jag sytt ett gäng tygpåsar också. En del ska jag förse med öljetter så att de går att hänga upp (och kanske fyllas med hårsnoddar, bomullstussar eller något annat). En del ska prydas med virkade blommor eller ullhjärtan. Några har jag strukit tänkvärda ord eller vackra bilder på (dessa får nog bli ljuslyktor med en glaskopp med ett värmeljus inuti).

Dessa fotades i storm så jag hann bli riktigt uppretad innan det hela var klart. De flög omkring både hit och dit innan jag till slut lyckades fota dem alla. Hoppas ingen såg mig när jag jagade omkring för att fånga in dem igen med kameran på magen.

Åhh, vad jag älskar prickar. Tygburkar i lite olika storlekar.

Vita burkar i linne som får bli ljuspåsar.

Dessa tygpåsar fick en rejäl spetskant.

Fler röda utropstecken. :)

Prydda med virkade blommor och/eller med vita ullhjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar