1

1
Varmt välkomna!

tisdag, november 8

Några vita ljuslyktor har det också blivit.

Sist jag var ner på tygaffären så hade de slut på vitt linnetyg så då fick jag sy ljuslyktor i ett annat vitt tyg som jag redan hade hemma. Med ullhjärtan på blev de också ganska fina. De i linne är dock finast tycker jag personligen. En till tur in till tygaffären blir det alltså inom kort och då hoppas jag att jag har skygglappar och bara tittar efter vitt linnetyg. Jag har ju fått upp ljuslykteångan nu.
I dessa har jag glaskoppar/burkar med ett värmeljus i.

Vita ljuslyktor med grå ullhjärtan på.

3 kommentarer:

  1. De skimrar så vacker om kvällen när de är tända. Jag gillar kombinationen med ullhjärtan och vita saker. Tack för din snälla kommentar!! Kram/ Maria

    SvaraRadera
  2. Söta hjärtan du gjort på lyktorna.
    Har du någon bild på hur lyktorna ser ut när de är tända?

    SvaraRadera