1

1
Varmt välkomna!

torsdag, mars 15

MIN stil

Inspirationsfabriken har nu min stil som tema och då vill jag visa denna bild som verkligen visar på vem jag ÄR och MIN stil. I denna vrå av vårt hem har det mesta som jag gillar samlats. På väggen hänger en gammal sälskida (antikviteter=I like), läderfåtöljerna (gedigna möbler=I like) har kuddar med hjärtan (hjärtan=I love), bordet är ett gammalt rökbord som jag räddat från en säker död (fynd som får nytt liv=I like), vackra grenar från naturen (naturmaterial=I love) och en vacker kohud som matta (skinn i inredningen=I like). Här sitter vi och myser när vi har tid (njutartid=I like).
Verandan på övre plan = familjens myshörna!

3 kommentarer:

  1. Min mé..Waoooooo!
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Å det här var ju bara så himla mysigt( hilla like) med snygg inredning( mera like).
    Skulle inte göra ont att kura ner där en kväll!!

    Jättefint!!!
    Kram på re

    SvaraRadera
  3. Tack för de snälla kommentarerna! I helgen får det nog bli en fördrink i nämnda veranda innan vi går vidare till en 40-årsfest.
    Trevlig helg och kram på er också!
    /Maria

    SvaraRadera