1

1
Varmt välkomna!

måndag, april 23

Tygrosor - så shabby chic!

För ett tag sedan köpte jag mig min första limpistol och gissa om jag är nöjd. Sååå mycket enklare det är att limma nu. Jag hade sett någon idé om hur man kunde göra tygrosor när man ägde en limpistol. :) Detta var jag ju tvungen att prova direkt. Detta är resultatet och visst blev de läckra? Jag ska göra ett gäng broscher av några och så ska de få pryda ljuslyktor, väskor och annat jag pysslar med. Ni får se vad jag hittat på med dem i inlägg lite längre fram.

De blev väldigt dekorativa så de kanske bara kan ligga framme på ett vackert fat också?

Beiga linnerosor att pryda hemmet eller kappan/hatten/mössan med.

Vita rosor i linnetyg

Ett fat med rosor kommer lastat.

Vilken tur att jag införskaffade en limpistol!!

1 kommentar: