1

1
Varmt välkomna!

måndag, maj 28

Bilresepysslande..

Som jag nämnt i tidigare inlägg så är en av mina flitigaste pysselstunder när jag åker bil. För någon helg sedan åkte vi till fjällen och då hade jag så klart laddat upp med pyssel. Bilresan tog ca 5 timmar dit och lika lång tid hem och då hinner man en del. Bland annat så blev dessa trådänglar med pärlor till då.

Dessa brukar min svärmor köpa och ge till sina väninnor och det brukar vara så uppskattat. :) Kul att gamla damer fortsätter att gilla "småpyssel".

Sedan tovades det i vanlig ordning ett gäng små ullhjärtan också. Lite synd är det förstås att man missar en del av de vackra vyerna och tingen man kör förbi men det kan inte hjälpas, pyssla är roligare.

Ett gäng änglar i tråd med pärlor på.

Nu har jag laddad bl.a. inför svärmors beställning.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar