1

1
Varmt välkomna!

måndag, maj 14

Somriga färger i inredningen

Jag har rätt så mycket vitt och naturfärgat i min inredning men jag tycker om att tillsätta små öar av härlig färg i det hela. I köket är det en del inslag av djupaste rött, i badrummet och vardagsrummet har jag inslag av turkost och i fjällen tror jag det ska få bli grönt som accentfärg.

Här har jag köpt turkosa ljus som jag satt i gamla ljusstakar från olika loppisar och som jag gjort ljusmanschetter till i lera. Ett härligt blickfång mitt i allt det vita och en färg som andas sommar. PS. Den söta skålen med lock i lera är gjord av den duktige keramikern Anna Björkholm.
Hyllan som de står på är kapad ur en björkstam.

3 kommentarer:

  1. Waooo,så vackert...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga färger på ljusen=)

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det enkelt att förändra när man bara kan byta färg på ljusen och kanske några kuddar och en pläd. Det gör så mycket för ett rum. Kram på er! /Maria

    SvaraRadera