1

1
Varmt välkomna!

onsdag, september 5

Nytt kakfat...

Här visar jag ett av de nya kakfaten som blivit till. Det går i färgerna vitt, grått och svart. På fatet ligger det ett gäng ullbroscher i härliga färger.

Hm, kanske jag måste tova några broscher som går i lite mer höstfärger nu? Brunt, orange, mörkt lila, svart och skogsgrönt kanske. Jag måste nog åka förbi Panduro i Sundsvall innan vi åker till fjällstugan om ett par veckor tror jag.  :) Mellan svampturerna kanske jag hinner tova några höstliga broscher.

Jag har tallrikar för ett par kakfat till så jag ska sätta min man på att borra dem.

Det är fint när det är lite olika tallrikar också. Inte så uppstyrt liksom.  :)

1 kommentar:

  1. Riktigt fint...Tallrik nummer 2 har jag en hel gammal sevice i fast med svag guldkant :)

    /Kram

    SvaraRadera