1

1
Varmt välkomna!

onsdag, oktober 17

Djupröda rosor...

Dessa djupt röda rosor blev lite för stora för att bli broscher tror jag?!? Kanske får de bara ligga framme som prydnader eller så kan de fästas på någon väska eller liknande.

Vackra och maffiga blev de i alla fall. Nästa gång ska jag ta kortare tygremsor.

De får väl ligga till sig tills jag kommit på vad jag vill använda dem till. Tips mottages gärna! :)


Fem maffiga tygrosor som jag inte riktigt vet vad jag ska använda till.


Fick kramp i handen när dessa blev till men vad gör man inte...

2 kommentarer:

  1. Så vackra....
    Kanske på nå'n tröja,pläd eller tygpåse i linne tror jag vore snyggt :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Kom på ett tips till sy på ett Kuddöverdrad eller varför inte en tavla på nå vis :)

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera