1

1
Varmt välkomna!

tisdag, januari 22

Tovade, ulliga, gulliga vita hjärtan

Efter en lååång vila från bloggen så ska ta tag i mitt bloggande igen. :) Jag har i alla fall inte haft någon paus i pysslandet om någon trodde det. Det har blivit både det ena och det andra under julledigheten som var hela två veckor lång. Härligt!!

Jag har främst koncentrerat mig på att göra sådant som var populärt och sålde slut. Dessa ullhjärtan t.ex. var populära. De sålde jag slut på under adventscaféets första timme. Alltså sitter jag nu på kvällarna och tovar ihop dem igen och kanske gör jag så många att det det blir några över till mig själv också.
Härligt när solen lyser in genom fönstren igen!!

3 kommentarer:

  1. Oh vad roligt att du är tillbaka. Jag blir så inspirerad av dina små mysiga tovade hjärtan , gastarna och allt annat också förresten. Jag har haft lite fobi till att nåltova men nu har jag kommit över det. Jag tror att du nåltovar hjärtanen och våttovar gastarna....har jag rätt ? Formen på dina hjärtan är så vacker . Jag har en liten bullig pepparkaksform och den är söt. Det har bl.a. blivit ett par örhängen.
    Ser fram emot att hänga här och njuta av allt du gör.
    Hälsningar från Småland och Eva

    SvaraRadera
  2. Underbara hjärtan/Kram

    SvaraRadera
  3. Hejhej!
    Absolut rätt gissat. Nåltovar hjärtanen och våttovar gastarna. :)

    Tack båda för berömmet!
    Kram på er!

    SvaraRadera