1

1
Varmt välkomna!

fredag, februari 8

Fiffigt återburk

I går hade Fabriken temat återbruk och det gillar jag verkligen. Jag har köpt på mig så många saker genom åren som jag tänkt förändra men tiden räcker aldrig till men en dag gör den det och dåååå!

Dessa koppar hittade jag i soprummet. De var helt intakta men inte så roliga kanske med tanke på att de hade en firmas loggo på framsidan. Jag limmade på en linneros över loggosarna och vips så var de mycket trevligare men kanske inte för kaffedrickning utan som ljusstake eller blomkruka.

Jag tänkte plantera hjärtan på tråd i dem nu i vår och ta dem till jobbet för att förgylla mitt kontorsrum.



Fokus blev tyvärr på statyn som jag släpat hem från Thailand.
Lite roligare blev kopparna med linnerosor och blockljus.
Nu till våren ska jag plantera hjärtan på tråd i dem.




2 kommentarer:

  1. Hihi Va sött/Kram

    Pst.. Uppdatering via mail går lite långsamt i din blogg,men den kommer :)

    SvaraRadera
  2. hallå norrlänning:)
    Blev så nyfiken och var tvungen att kika in. OJ, så mycket fint du gör. Helt otroligt:) Har lagt mig som följare så du inte försvinner i bruset.
    har växt upp i Umeå med omnejd så jag tycker de är superkul när någon från Umeå dyker upp i kommentarerna.
    Ha en fin fortsatt helg.
    Kram Annika

    SvaraRadera