1

1
Varmt välkomna!

tisdag, februari 19

Tova, tova och så tovas det.

Jag är inte så mycket för att vistas utomhus när det är vinter = kallt!! Jag sitter istället framför tv:n, brasan, köksbordet och tovar. Tur att det är väldigt få som ser mig för nu tovas det tomteluvor som bara den.

Jag har ett högt uppsatt mål tills det blir marknad i december igen. Vi får se om jag lyckas med allt som jag föresatt mig. Jag har i alla fall tovat klart de röda tomteluvor nu så nu ska jag gå över till tova ihop ett gäng vita. :) Såpa kan inte vara så skonsamt som jag trott för mina händer flagnar efter en tovningskväll. :(


Varmt röda tomteluvor och ett rostigt taggtrådshjärta på min nyinköpta vaxduk.


Så här kommer de att se ut när de är helt färdiga.
Några med grått eller svart skägg också förstås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar