1

1
Varmt välkomna!

torsdag, april 11

En rostig gammal krok

Jag gjorde ett fynd under en gammal lada för ett tag sedan. Denna krok kanske de flesta skulle lämna till sitt öde men jag tycker den är jättefin och den ska nu få ett nytt hem hos mig.

Den har levt ett uteliv i över 20 år men nu ska den få leva ett inneliv. Kolla på Fabrikens hemsida för att se fler tolkningar av uteliv. Jag vet inte vad jag ska hänga på den ännu men kanske det får bli en vacker tygkasse eller ett rosigt taggtrådshjärta.

Dessa broscher tovade jag när jag satt i bilen till Sundsvall. Broschnålarna syddes dit under en hockeymatch. Ja, som ni förstår så ser jag inte så mycket av min resväg eller exakt vad som händer på hockeyplanen men jag vet när vi är framme och lyfter blicken när det blir mål.  :)


Ullbroscher i olika färger 40 kr/st intill en stor härligt rostig krok.


På denna ska jag hänga något vackert. Vi får se vad.

2 kommentarer:

  1. Åh,så finsa hjärtan & rostik spik Waooo/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Det är broscher och de piggar upp vilken tröja, kavaj, kofta som helst. :)

    SvaraRadera