1

1
Varmt välkomna!

tisdag, april 2

Rund sten - runda armband!

I helgen hittade jag denna runda och vackra sten. Den fick så klart följa med hem till mig och dess första uppgift fick bli att agera rekvisita till en bild på mina nya armband som jag gjort av små tovade bollar i lite olika glada färger.

Dessa blir vackra på en sommarbrun handled tror jag!

Armband i tovad ull, 65 kr/st. Passar alla i och med att de är elastiska.


Kanske det blir i några fler färger framöver. Mejla mig gärna en order.

2 kommentarer:

  1. Superfina armband! måste bli bättre på att använda smycken....slutade med det när barnen kom även om jag inte vet varför.

    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte ha smycken på mig när jag är hemma men på jobbet och när jag är bortbjuden funkar det finfint med smycken och då gärna stora färgglada ena. Hemma är man ju i vatten och flänger runt och fixar och donar hela tiden och då fastnar man ju i allt om man bär smycken. Hoppas du hittar tillbaka till dina smycken. :) Kram!

      Radera