1

1
Varmt välkomna!

fredag, maj 3

Knåpat ihop en webshop!!

Nu har jag äntligen knåpat ihop en webshop. Den är verkligen under uppbyggnad så mycket kommer att bli bättre med tiden hoppas jag, men publicerar jag den aldrig så får jag heller inte samma motivation till att göra den bättre.

Jag har insett att jag måste ta mig i kragen och fota om allt så att man lättare kan se varje alster för sig. Detta kommer dock att ta tid och jag är inte beredd att vänta så länge på att publicera webshopen.

Tipsa mig väldigt gärna på vad som blivit fel/fult/felstavat etc. så att sidan blir bättre.  :)

Om man klickar längst upp i min blogg på webshop så kommer man till den, eller så klickar man här.

Mitt första försök till hemsida. Hjälp mig till förbättringar!!

1 kommentar:

  1. Men va roligt :)
    Stort Grattis & Lycka Till/Kram Annmi

    SvaraRadera