1

1
Varmt välkomna!

tisdag, september 3

Knoppbräda på altanen

För någon sommar sedan fyndade jag dessa knoppbrädor eller vad det kallas när "knopparna" är så pass långa som på den här. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra med dem men nu har vi satt upp dem på vår kala altan för att kunna hänga lite grejer där.

Grejerna kommer nog att variera beroende på årstid etc. Just nu har jag hängt upp lite glasbehållare, en gammal rostig fotogenlykta, en gammal krok, några älghorn och ett stort rostigt taggtrådshjärta.

Knoppbrädorna saknar några knoppar men det gör inget. Kanske försöker jag tälja nya när andan faller på någon gång.

Fästena som man ser strax ovanför har vi satt dit för att kunna spänna upp ett stort segel över altanen. Blir både snyggt och så skärmar det av solen lite när den är som varmast.

Lite jox för att smycka den stora kala väggen på altanen.

Längtar redan till nästa sommar när vi får spänna upp
seglet för att det är lite för varmt. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar