1

1
Varmt välkomna!

tisdag, november 18

Pysselskåp...

Det senast inköpta skåpet står i vardagsrummet och jag har börjat fylla det med skapelser som jag nyligen gjort och som ska med på marknaderna som jag ska på här innan jul. Dels är det ju vårt eget adventscafé i Obbola den första advent och så ska jag vara med på Gammlias julmarknad i Umeå (helgen v. 49) och sedan kommer jag att ha öppet i Gårdsbutiken i Obbola under några helger och kvällar i december.

Ett platt rabarbersfat blir till en vacker bricka till mycket. Här kaffefatsljusstakar
45 kr / st. Rabarbersbladsfaten kostar fr. 40-80 kr.

Vita eller turkosa betongtomtar kommer att finnas till försäljning på marknaderna.
Dessa kostar 120 kr st. Sjöbodarna kostar 35 kr st eller 3 för 95 kr.
Fatet med kupa kostar 165 kr och rabarberbladsfatet 60 kr.

Ett härligt skåp att fylla med ditten eller datten.  :)

Traditionella och otraditionella tomtar på rad.
Liten betongtomte 100 kr och stor betongtomte 120 kr
Ca mått på liten är 20-25 cm hög.
Ca mått på en stor är 25-30 cm hög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar