1

1
Varmt välkomna!

tisdag, januari 20

Sytt rosa trådhjärtan

Nu är julledigheten förbi och jag har vilat ganska mycket dock inte helt ifrån pysslandet. :) Det kan jag helt enkelt inte.

Jag hade en ganska så stor bit av ett vackert rosa skimrande tyg men nu har det förvandlats till hjärtan av det här slaget och så har det blivit några tyghalsband dessutom. När det tyget tog slut så köpte jag genast nytt så inom kort kommer jag att ha sidenhalsband med trasselhjärta i grönt, blått, svart och silver.

De klädda trådhjärtanen finns i lite olika storlekar och kostar ca 45-65 kr. Finns även i vitt, svart och grått.

Rosa prydnadshjärtan att hänga upp.
Rabarberbladsfaten i betong kostar 150 kr.

Detta är ca 20x20 och kostar 45 kr.

2 kommentarer:

  1. Åh,sååå sött rosa ♡ ...
    Det i 20x20 vore lagom här!

    SvaraRadera
  2. Har mjailat beställning nu ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera