1

1
Varmt välkomna!

fredag, februari 20

Mobilfodral av vackra tyger...

Åh, så vackra tyger det finns! Av dessa tyger hade jag bara småbitar så då passade det bra att göra något litet men snyggt. Knapparna har jag fyndat hos svärmor som sparar på det mesta till min lycka. :)

Här har det blivit 5 nya mobilfodral. Det prickiga svartvita har redan lämnat mig för en annan. :)

Själv har jag ett egentillverkat mobilfodral som är svart med ett grafiskt mönster och det har hängt med mig nu i ganska exakt tre år. Jag har varit riktigt glad över det för det har skyddat min mobil ett antal gånger när jag tappat den i golvet.

Mobilfodral som nog passar de flesta mobiler 65 kr/ st.

Detta var ett synnerligen dåligt foto men fodralet var snyggt i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar