1

1
Varmt välkomna!

tisdag, februari 3

Öppet på torsdagskvällar i gårdsbutiken...

Nu tänker jag ha öppet på loftet under torsdagskvällarna (förutom skärtorsdagen och valborgsmässoafton) mellan kl.18.00-20.00 fram till sommaren i alla fall och sedan får jag se hur jag vill ha det framöver. PS. Det är ju förstås bara att kontakta mig om man vill komma en annan dag eller tid också förstås.

Jag kommer att sitta i butiken och pyssla så den som vill kan bara komma förbi på en kopp kaffe/te och surra eller pyssla med mig.  :)

I sommar kommer det nog också att bli ett par cafédagar samt eventuellt utökade öppettider. Tipsa mig gärna om när och hur jag borde ha öppet.


Sytt ett gäng påskharar 150 kr st.

En massa vita hjärtan med olika motiv på har det också blivit (fr. 15-35 kr).

1 kommentar: