1

1
Varmt välkomna!

torsdag, mars 26

Påskpynt i en annan version

Jag har även ökat på förrådet av Gastar. Det har blivit några som är skalliga och några med yvigt hår á la Einstein.

Man blir GLAD av dem och de behöver ju inte bara hänga i riset utan kan ju pryda vad som helst.

Ett glatt påskris som är fyllt av glada gastar med eller utan hår (25-30 kr).

En rosa krabat som har yvigt hår, 30 kr.

En kal kille som är lite bekymrad ser det ut som, 25 kr.

Oj, oj, vad ska nu hända ser det ut som om denna gast tänker, 30 kr.

Vad smakar denna gren filosoferar denna gast, 30 kr.

Vem kommer att vilja ha mig tänker denna tror jag, 25 kr.


3 kommentarer:

  1. Hihi De är underbara så sött med hår :)

    SvaraRadera
  2. Dina gastar är helt underbara. Så olika uttryck och ändå så lika!!
    Dom med Einsteinhåret blev ju roligt knasiga på nåt sätt.
    Kram och Glad Påsk// Lotta i Småland

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni!! Gastarna har glatt mig hela påskhelgen i vårt ris. Nu ska riset ut men gastarna får fortsätta glädja mig på annat sätt. Kanske på en krok i köket till exempel.

    SvaraRadera