1

1
Varmt välkomna!

tisdag, augusti 9

Surprise - Röda prickiga hjärtan

Det blev en del tygbitar över när jag sydde tygburkarna, så då sydde jag lite tyghjärtan. Hängde dem i tujan som vi har vid entrén när de skulle fotas. Fick lite julstämning - kändes som när man klär granen till jul. Lade sedan allesammans i ett vitt litet växthus som jag har. Det blev ett vackert blickfång.
Härliga tyghjärtan som man blir glad av.

Flugsvampshjärta.

Det blev tre olika storlekar på hjärtanen.

Växthuset fyllt med röd- och vitprickiga hjärtan istället för blommor.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad bra att du skrev en bloggkommentar så jag hittade till dig också. Så mycket fint du har tillverkat. Kommer att fortsätta kolla din blogg för att få inspiration till eget pyssel.

    SvaraRadera
  2. Oj, nu blev jag än mer sugen på att sy - alltså än mer än jag altid är! :-D Men när ska man hinna när man måste släpa sig till jobbet alldeles för ofta.. nåja, bara att ta fram idéerna till helgen.

    SvaraRadera