1

1
Varmt välkomna!

lördag, september 17

Mössen på vift...

Det ser ut som om mössen tänker -Nä, men vad nu då! Släpper du oss fria? Men det kan de fetglömma. De blev instuvade i ett vitrinskåp direkt efter plåtningen igen. Har precis sytt på ögon på alla så nu är de lite stirriga som synes.

Helgen har börjat bra och jag har hunnit en hel del av det som finns på min "att-göra-lista". Bl.a. har jag gjutit i betong, målat tomtar, bakat och så de tråkiga sakerna som tvätta, diska och plockat undan. I morgon ska jag hinna ännu mer :)

Trevlig helg på er alla!!
Vad är det som händer? Varför står vi här tror ni?

Här står de och snackar med varandra.

Hejdå! Nu måste vi gå in igen.

4 kommentarer:

  1. Makalöst utsökta dom är!!
    Å vad duktig du är!

    Finns dom till försäljning:-)???

    Ha en bra dag!
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för berömmet!!

    De följde med mig på marknaden i går men några har jag fortfarande kvar. :) De kostar 95 kr st.

    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  3. Man blir lite smått pysselgalen när man tittar in hos dig! Du är så duktig och sprider massor av inspiration!!!KRAM!

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad gulligt skrivet! Och ja, jag har nog blivit pysselgalen men jag tycker att det är en lindrig form av galenskap.

    Kram/ Maria :)

    SvaraRadera