1

1
Varmt välkomna!

onsdag, november 30

Adventscaféet är över...

Så var det gjort! Det man jobbat för hela året. Hur kul som helst hade jag och vad fantastiskt roligt att det kom så mycket folk. Från det att vi slog upp portarna kl. 11.00 till 14.30 hade vi så mycket folk att jag inte ens han ta en tugga på min medhavda smörgås. :) Jag höll på att svimma av hunger framför ett dignande bord med ett 20-tal olika sorters bakverk. När vi stängde kl. 16.00 var vi så glada över alla positiva kommentarer. TUSEN TACK till alla er som hade möjlighet att komma och fika på Väntberget i Obbola i söndags. Stor kram till er!

Min man tog ett par bilder precis innan vi öppnade och då såg det ut så här.

PS. Nu kommer det kanske att ta ett tag innan jag orkar pyssla lika intensivt igen så bloggen kanske inte kommer att uppdateras lika frekvent som under den senaste tiden men tro inte att jag tappat sugen för det. Jag kommer igen med mer pyssel inom kort.  :)
Bilder på våra basarbord. Här är bl.a. kassan.

Många alster till salu.

En del kransar fanns det också till försäljning.

2 kommentarer:

  1. ~ Underbart vackert ~
    Lycka Till Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! :) Det var i alla fall rätt mysigt adventscafé.

    SvaraRadera