1

1
Varmt välkomna!

torsdag, januari 26

Nya stora fingerringar

När jag var på innebandycup i Örnsköldsvik besökte jag den fantastiska pärlbutiken Pagoni och passade på att shoppa lite (eller ganska mycket). När jag kom hem knåpade jag ihop dessa ringar som jag tycker blev både iögonfallande och ganska coola. Ska nu testa dem och se om de håller för vardagsliv.

Jag försöker värja mig lite från smyckestillverkning för jag tror faktiskt man kan bli beroende av alla pärlor som finns. Det finns ju ingen hejd på hur mycket vackert det finns i sådana affärer och på hur många vackra smycken man kan göra. Men behöver jag något fler smycke? Tveksamt. :)

Trevliga pärlor som nu fick bli till fingerringar.


Småhäftiga ringar med stora keramikblommor i lite olika färger.



Gröna och sköna. Stommen är reglerbar och i sterlingsilver.


Jag gjorde några ringar med vacker glasmosaik när jag ändå var igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar