1

1
Varmt välkomna!

torsdag, februari 16

Ett par lergrejer till

Sorry att jag visar så mycket av leran som jag blivit så förtjust i att jobba med. Här kommer lite bilder på ytterligare alster. Man skulle ju kunna måla leran i högre utsträckning än vad jag gör men jag gillar ju verkligen vitt så för mig passar den förträffligt helt naturell.


Små söta vita hästar i lera i stilrent svart och vitt snöre.

Jag har köpt alfabetet som pepparkaksstansar. De är ca 7-8 cm höga.

Bokstäver med struktur.

Vackra, skira stjärnor med gulligt band.

2 kommentarer:

  1. Oooo,va fina/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. vad fina! är det sån där vit lera som torkar av sig självt och som man inte behöver härda? vad heter den? har testat nån sån nån gång, den var verkl jättehärlig att jobba med!!

    SvaraRadera