1

1
Varmt välkomna!

torsdag, maj 10

Spraymålat horn

Dessa horn har jag velat testa att spraymåla en tid men det har aldrig blivit av men nu när man kan hålla till ute så blev det äntligen gjort. Jag tog lös hornen från plattorna och slipade och målade dem separat, sedan spayade jag hornen med vit färg från Clas Ohlsson. Resultatet blev inte så tokigt tycker jag även om jag tycker att naturella är fina också. Dessa två vita horn ska också få följa med till bostaden i fjällen.

Vi har rätt många horn hemmavid så det kanske blir något fler horn som blir sprayat så småningom, kanske svart skulle vara fint det också.  :)

En gummikorg som jag samlat en del horn i.

Ett naturellt och ett vitsprayat. Döm själva!

Kanske ska detta få hänga på ytterpanelväggen i Vemmis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar