1

1
Varmt välkomna!

måndag, augusti 27

Första marknaden för i år är avklarad...

Hela sommaren (eller nästan) har jag laddat för höstmarknaden på Gammlia (Umeå). Det såg ut som om det skulle kunna bli rejält med regn så när jag packade bilen på morgonen var det en liten orosknut i magen. Det är ju inte så kul när man ska stå ute och sälja saker hela dagen, men som tur var så lyste solen på oss hela dagen och jag vill rikta ett stort varmt tack till alla som besökte mig på marknaden!!

Det är värt allt jobb när man får träffa er alla!!


Här står jag och lägger en sista hand vid presentationen av mina alster.


Kakfaten som syns här i förgrunden är så fina.


Jag valde att ta med vättarna för det är många som vill passa på
att köpa unika julklappar under höstmarknaden.
Nu ska jag ladda om inför skördemarknaden i Röbäck den 9 september. Hoppas att ni har vägarna förbi den också. Hos mig kan man hitta fina saker från 10 kr till 350 kr. Jag har många små saker som förgyller paketen, gå bort presenten eller blir ett fint blickfång hos dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar