1

1
Varmt välkomna!

måndag, september 10

Marknaden i Röbäck

Tänk vilket vackert väder vi fick under söndagen!!

När jag under lördagen tänkte på söndagens aktivitet (marknad) höll jag på att tappa modet p.g.a. alla regnskurar. Men vädret visade sig från sin bästa sida när jag  och alla andra knallare stod med våra grejer på skördemarknaden i Röbäck under söndagen.

Kul att så många kom förbi. Det är så mysigt att besöka glashyttan Glödheta och se på alla deras professionella alster. Jag var in en kort sväng där och insöp atmosfären och kreativiteten.

Här står jag och försöker se snäll ut...



Så många grejer och så litet bord.  :)

Marknadsborden var totalt maxade med alster. Har lite svårt att begränsa mig.

1 kommentar:

  1. Oooo...Så ljuvligt & snart "flyttar" liten "misse" till mig :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera