1

1
Varmt välkomna!

måndag, oktober 15

Prickiga tygburkar...

Sist jag var i tygaffären så kunde jag inte motstå detta tyg. Tack och lov så satte jag saxen i det med en gång och nu är det ett gäng prickiga, söta tygburkar som kanske ska få stå i något barnrum så småningom. Jag har annars en tendens till att låta tygerna ligga till sig ett par år i min tyggömma.

Idag har jag åter varit i tygaffären och gissa om jag kom hem med bara det som stod på listan? Svar =Nix!  :)

Att förvara ditten eller datten i eller använda den som en kruka till en växt.

Det blev några tygbitar kvar och av dem så blev det några hjärtan.


2 kommentarer:

  1. Wow...Sååå sött :)
    /Kram

    Psst...Tänk Rödprickiga så läckert till Jul ♥

    SvaraRadera
  2. Mm, det hade verkligen blivit läckert. Ska kolla i mitt tygförråd om jag har något prickigt kvar.

    SvaraRadera