1

1
Varmt välkomna!

söndag, november 11

Betongtavlor med ullhjärta

Under hösten har jag gjutit en del i betong. När jag väl kommer igång så blir det mycket av allt.  :) Tanken var att detta skulle göras i somras när jag kunde hålla till ute med allt stök och bök men det hanns inte med så nu får garaget agera betongverkstad.

Dessa God Jul tavlor har jag dekorerat med ett litet tovat ullhjärta. Jag passade också på att göra några små tavlor med små ullhjärtan i lite olika färger.

God Jul med en enkel skylt i betong!

Små betongtavlor med var sitt tovat ullhjärta i olika färger.


2 kommentarer:

  1. Såå vackra ♥...
    /Kram

    Psst..
    Kan du inte lägga ut prisuppgifter på det du säljer ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt mig...
      Såg din lista nu :)

      /Kram

      Radera