1

1
Varmt välkomna!

söndag, december 23

1:a sidan i lokaltidningen VK

Med denna bild hamnade jag på förstasidan i vår lokaltidning Västerbottens Kuriren. De ringde mig och frågade om jag kunde göra en juldukning till deras bilaga inför julen. Inne i tidningen var det ett helt uppslag med två olika dukningar och lite annat som jag ställt iordning inför reportaget.

Jättekul att jag vågade (en liten seger för mig själv). Jag tackade först nej till erbjudandet men så fick jag tänka en liten stund och ringde upp dem igen och tackade ja.  Typiskt mig!!  :)

Jag är ledig i hela två veckor och ska verkligen vila och njuta (d.v.s. pyssla så mycket jag hinner). Hoppas ni får en härlig ledighet ni också!!

God jul och gott nytt år önskar jag er!!

2 kommentarer:

  1. Men du va kul **Grattis*...
    En riktigt **God Jul** önskar jag dig & de dina/Juklkram ♥

    SvaraRadera
  2. Jag är MÅLLÖS !!! Du är ju helt fantastisk. Och så väldigt inspirerande.Jag har kikat igenom hela din blogg och bara älskar dina gastar, hjärtan, betongtomtar, kassar...........
    Tänk att få gå en kurs hos dig !!! Jag känner igen mig själv i denna kreativa lust, men jag är mer på mininivå tror jag. Har provat att nåltova men nålarna bara "ryker". Våttova älskar jag. Har faktiskt virkat liknande gastar som dina till bokmärken.
    Min största grej är scrapbooking ,men har alltid utkik efter nya utmaningar. Är det okej att använda dina idéer ?
    Vill också säga att du är det perfekta exemplet på att kvinnor kan göra minst två saker samtidigt. HURRA för dig !!
    Kram från Småland och Eva

    SvaraRadera