1

1
Varmt välkomna!

onsdag, februari 27

iphone fodral på G

Detta beskriver min februarikänsla som är Fabrikens tema idag. Jag gett mig in på att sy ett gäng mobiltelefonsfodral eller iphonefodral vad man nu vill kalla dem. De fodral som jag har sytt passar både till en iphone och till andra mobiler. De är gjorda i olika rätt tjocka möbeltyger så att mobilen ska kunna ligga i väskan utan att bli repiga samt tåla lite lättare stötar. Jag känner att jag behöver färger i mitt liv nu när ljuset och våren kommer sakta men säkert.

Här på köksbordet är ett gäng av dem som ska färdigställas. Det har så härliga färger och mönster och så syr jag på en lite rolig knapp också som prydnad och stängningsanordning. En del av dem har fått en liten enkel ficka där man kan stoppa lurarna eller visakortet.



iphonefodral man blir glad av!



Med rätt knapp blir de ännu roligare och personligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar