1

1
Varmt välkomna!

onsdag, februari 20

Skira hjärtan

This is me är temat på Fabriken idag och vad kan jag säga. Jag gör hjärtan i alla de olika material och utseenden hela tiden. Jag ÄLSKAR hjärtan!! Jag har tidigare visat stjärnor i lera men nu har jag också gjort hjärtan. De blev jättefina om jag får säga det själv.  :)

Skira vita hjärtan kan man inte få för många av tycker jag.

Känns som om jag börjar vara redo för en marknad igen. Jag har varit så produktiv under dessa mörka vintermånader. Tipsa mig gärna om kommande marknader i Umeåområdet.


Stora vackra hjärtan i lera. De är ca 20 cm i diameter.
Vackert mönstrade av en spetsduk.


3 kommentarer:

  1. Wow,såå ljuvligt vackra hjärtan - Älskar oxå Hjärtan/Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina! Du är så himla duktig på allt du tar dej för :)

    SvaraRadera