1

1
Varmt välkomna!

måndag, februari 11

Stjärnor av gamla jeans

Jag har sett denna typ av jeansstjärnor på andra pysselbloggar och tänkt att det vore väl roligt att testa att göra några sådana. Jag hade inte så många gamla jeans kvar men av de jag hade blev dessa stjärnor till. Tänkte sätta i en öljett och hänga upp dem med något vackert snöre eller band.

Kanske de till och med skulle passa att hänga ett par i barnens fönster?

Gamla slitna jeans fick bli stjärnor. Man blir liksom extra glad av återvinningsalster.

På skänken i köket passar de också förstås.

4 kommentarer:

  1. Wow,jättefina!
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Va fiffig du är. Du gör så mycket fina grejer.
    Kollat runt här länge nu o gillar dina alster.

    Kram fr Lotta i Småland

    SvaraRadera
  3. Jag håller med min vän Lotta. Här kom en idé som jag också sett i olika former och kan tänka att sätta mig vid symaskinen för. Du är en stjärna !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vad snälla ni är!! Nu har jag fått ett par jeansbitar till av min mor så snart blir det en omgång till vid symaskinen, måste bara köpa en ny symaskinslampa.

    Kram på er sjäva!

    SvaraRadera