1

1
Varmt välkomna!

torsdag, mars 14

Min bloggplats

Detta var tänkt att vara min pyssel- och bloggplats men som Fabriken skriver så bloggar man ju på alla möjliga ställen nu för tiden med tanke på att man har med sig sin mobil, dator, läsplatta med sig nästan överallt. Oftast blir det nog i soffan framför tv:n som bloggandet sker för min del. Kolla in Fabrikens hemsida där man får se en massa mysiga bloggplatser.

Detta är i alla fall mitt pysselrum som ni ser. Det är här jag förvarar ALLT material och det går bara inte att hålla det snyggt. Jag är ju och river och sliter bland dessa grejer för jämnan.

Skåpen som jag förvarar det mesta i har jag köpt på blocket och det var en gång i tiden underklädesskåp i en damaffär. Jag är grymt nöjd över inköpet även om jag sällan putsar rutorna på det (för många och för tråkigt jobb). De är rejält djupa och rymmer hur mycket som helst som ni ser.  :)

Pysselplatsen som jag trodde jag skulle använda. Nu används bordet bara till
avstjälpning för halvfärdigt pyssel men det är ju bra att ha plats för sådant också

Maxade skåp med diverse pyssel lättillgängligt och hyffsat överskådligt.


3 kommentarer:

  1. Såå mysigt & vilken vackeer gardin :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Gu´ vilken tur att komma över ett sådant skåp. Det där med förvaring är alltid ett dilemma och man ändrar och ändrar om hela tiden.
    Gott om snö hos dig och här i Småland kom 25 cm i natt !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ja, det tar verkligen tid för snön att dra sig undan. Vi har haft riktigt nattkallt i minst en månad för länge nu om någon frågar mig.

    Måste ta itu med att städa och rensa upp i dessa skåpar innan sommaren. Jag som har så svårt för att slänga saker. :(

    SvaraRadera