1

1
Varmt välkomna!

fredag, juni 14

Marknad i Obbola 15-16/6, kl. 10-16

I helgen (15-16/6) är det marknad i Obbola både lördag och söndag mellan 10-16 och jag har bokat en plats. Hoppas att vi ses där!!

Jag kommer inte att ha med mig allt jag gör men det är bara att fråga mig på lördag så tar jag med det till söndag om det är något som man skulle vilja köpa. Sedan går det ju också finfint att komma hem till mig och köpa det man vill. Just nu är alla alster uppställda i min tillfälliga gårdsbutik.

Nu hoppas vi bara att vädergudarna är med oss.

Här är en bild från höstmarknaden på Gammlia.

Vi ses i helgen!

2 kommentarer:

  1. Hade gärna velat vara där - Önskar dig lycka till/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit trevligt att träffa dig där. Det gick väl lite sådär emellan regnskurarna. Men nu är det gjort. :)

    SvaraRadera