1

1
Varmt välkomna!

måndag, juni 3

Sommarcafé med hantverksförsäljning...

Då var det dags igen för att hålla öppet i Gammelgården.

Den 7:e juni mellan kl. 11.00-16.00 så har jag sommarcafé med hantverksförsäljning. Tyvärr kommer jag inte att kunna ha öppet så många gånger här i sommar så nästa gång blir nog i augusti.

Ta med dig familjen och kom och fika. Alla kakor 10 kr st, saft 5 kr och kaffe (inklusive påtår) 10 kr. T.ex. rabarberkaka med marängtäcke och vaniljvisp samt kaffe, 20 kr.

Mitt hantverk kommer också att finnas till försäljning. Perfekta att ta med som Gå-bort-presenter i sommar till nära och kära.

Ett gammalt skåp fyllt med mitt egentillverkade hantverk.  :)

Mina taggtrådshjärtan finns också till försäljning. Passar både ute och inne.

En hel del gjuten betong finns också till försäljning.
T.ex. rabarbersfat (fågelbad) 150 kr.

Ringar, armband, halsband, broscher, änglar, möss, katter, mobilfodral etc. etc.




1 kommentar:

  1. Underbara saker du har till försäljning & säkert gottit fika :)
    Lycka Till Kram Annmi

    SvaraRadera