1

1
Varmt välkomna!

torsdag, mars 6

Kärlekshjärtan i ull

Något som säljer slut varje år till jul är alla mina vita och röda ullhjärtan. Nu har jag suttit på kvällarna framför tv:n i ett antal veckor och tovat så många som jag bara orkat med.

De är sååå vackra i granen bl.a. men även som gåva till någon man håller kär!!

Nu ska dessa få ett upphängningssnöre i tunn jutetråd så är de klara till adventscaféet julen 2014. Då var det bara att börja göra ett gäng vita också...

PS. Jag har dem i alla färger!!

Små vackra hjärtan helt i ull. De är ca 5-6 cm höga och kostar 20 kr /st.

Det enda som fattas just nu är ett upphängningssnöre
och en prislapp så är de klara.

Hjärtan i kärlekens tecken!!


2 kommentarer:

  1. ~ Så vackra ~

    /Kram

    SvaraRadera
  2. De är verkligen jättefina!
    Jag tänker dock vara så fräck att ställa en fråga, hur gör du dem? Jag grejar lite med ull, mest nålfiltar jag, men jag har även testat att göra runda kulor med såpavatten. Det gick bra men jag är lite nyfiken på hur du gör dem hjärtformade? Du kanske inte vill dela med dig av det och det är lugnt i så fall, men jag måste ju fråga i alla fall ;)
    Tack för en väldigt inspirerande blogg!

    SvaraRadera