1

1
Varmt välkomna!

onsdag, februari 25

Dubbla ullhjärtan...

Hur ulligt och gulligt kan det egentligen bli?

Dessa ullhjärtan har jag nåltovat och de har ull rakt igenom. De finns just nu i färgerna vitt, svart, grått, rött och grönt med antingen ett rött, vitt eller grått bulliga hjärtan på men de kan naturligtvis beställas i andra färger också. Fina att hänga i påskriset eller på en gå-bort-present eller varför inte bara hängas på en krok därhemma.

Ska ta ett kort på några av de andra färger också och publicera här inom kort.

Ullhjärtan som mäter ca 7 cm x 3,5 cm och kostar 35 kr.

4 kommentarer:

  1. Åh,så fina ♡ ...

    SvaraRadera
  2. Föresten du ....Har ju glömt att fråga dig - Det är väl Ok att jag länkar till din Webbshop under mina Tips?
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du inte vill så kontakta mig via min kontaktsida som du hittar under min menylist,så tar jag bort den :)

      Önskar dig en fin start på veckan & Mars månad ♡ ...

      Radera
  3. Superglad för all god publicitet jag kan få. Jag skulle behöva jobba mycket mer med marknadsföring men tyvärr så är jag nog inte så bra på det. Kramkram!

    SvaraRadera