1

1
Varmt välkomna!

fredag, november 13

Gamla rostiga krokiga spikar...

Som den sakletare jag är så såg jag dessa krokiga och rostiga spikar som en möjlighet till något. Just denna gång fick det bli ett litet gäng med trollsländor. Superfina att hänga i fönstret och gärna två tillsammans. De ska få följa med på julmarknaderna som jag ska vara med på i år. Bl.a. adventscaféet i Obbola (1:a advent) och så ska jag vara med på Gammlias julmarknad (5-6 dec).

PS. Min gårdsbutik kommer också att vara öppen 1:a advent men även en hel del fram till julafton. Öppettider kommer att finnas på min Facebooksida - Ting från Gammelgården.

Varmt välkomna ni som kan!!

Det finns trollsländor i tre olika storlekar och den minsta kostar 65 kr,
mellan 75 kr och den största 95 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar