1

1
Varmt välkomna!

lördag, september 3

Ernstångest!!

Min stackars sambo blir så nedtryckt av Ernst. Är det någon annans sambo/make som får mindrevärdes komplex så fort de ser Sommar med Ernst? Jag älskar det programmet men försöker att bara ta det som inspiration och förströelse. Jag inser att jag inte kan åstadkomma riktigt de projekt som han ger sig in på.

Ernst gjorde ju en hel vägg med vitrinskåp av gamla fönster och min duktige sambo gjorde ETT vitrinskåp av ETT fönster. Jag tycker i alla fall att han är superduktig som snickrade ihop det här. I det ska han ha sina kranier från olika djur som han har gjort i ordning. Ett litet jakttroféskåp som hänger i vår glasade veranda.
Ett mycket vackert vitrinskåp som också
ska få glasrutor innan det är helt klart.

Vackra kranier från bisam, mård, bäver och räv.

Horn från en rådjursbock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar