1

1
Varmt välkomna!

fredag, september 2

Marknadsdags!!

Här visar jag några bilder från höstmarknaden på Gammlia i Umeå. Det började så bra med rätt så härligt väder, ljumma vindar och uppehåll men snart kom ett riktigt surt regn som letade sig in precis överallt trots att jag hade tak över mina grejer. Besökarna var dock trogna och uthålliga och svek inte trots detta. Tack alla som besökte marknaden. Det var så trevligt att träffa er alla. :)
Jag hade med mig rätt många tygkassar sydda av Tildatyger från Panduro.

Kakfaten av vackra porslinstallrikar, ljuslyktor i vitt linne samt vetehjärtan.

Lite rörigt på bordet när jag var tvungen att styra ihop
mina saker så att det inte skulle regna så mycket på dem.

1 kommentar:

  1. Tycker att det ser jättemysigt ut! Är sugen på marknader, men har väl inte riktigt vågat än.. :)

    SvaraRadera