1

1
Varmt välkomna!

onsdag, januari 30

Kakfatet som jag behöll själv

Det har ju blivit ett och annat kakfat genom åren men detta blev jag så förtjust så jag kunde inte sälja bort det. I julas fylldes det av nötter, hemkokad kola, tryfflar m.m. Hela familjen är gottegrisar så det tog inte lång stund innan fatet var tomt och behövde fyllas på.

Just nu är fatet fyllt med olika tovade hjärtan i vitt och rött och det ser ut som karameller det med.

Här har vi (familjen) varit framme och gottat i oss av godsakerna. Snart tomt!!

3 kommentarer:

  1. Sååå vackert ditt kakfat är. Snyggt med röda mönstrade fat. Inte undra på att du behöll det. Jag brukar också köpa fina gamla fat , men jag har aldrig vågat mig på att borra i dem.Jag dukar med dem då och då.
    Slaskiga hälsningar //Eva

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt kakfat :)
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Dessutom blev detta ett kakfat med fyra våningar och då visst jag inte vad jag skulle sätta för pris. :)

    I helgen ska det nog prydas av ett gäng semlor. Jag ock barnen längtar efter det.

    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera