1

1
Varmt välkomna!

tisdag, januari 29

Trådänglar med pärlor

Dessa söta änglar tog även de slut under mina julmarknader. Just nu har jag ett litet lager efter att ha suttit med en ljudbok i öronen vid köksbordet och gjort några fler. Det ska göras rätt många innan det är jul igen så det är bra att börja i tid.

Svärmor har också aviserat att hon vill ha några för att ge till sina väninnor. :) Det låter ju trevligt att man kan uppskatta "krimskrams" även när man är över 75 år.

Betongfatet på bilden har jag köpt men tanken är att jag ska testa att gjuta mina egna fat i sommar.


Änglar med pärlor på ett vackert betongfat.

3 kommentarer:

  1. Söta änglar & vilket vackert fat/Kram

    SvaraRadera
  2. Fina änglar och betongfaten är så vackra. Vad kul att du ska gjuta egna. Har också en hel del betongprojekt på att göra listan, så fort det är lite bättre väder ute
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. Ja, så fint blir nog inte ett hemmagjort fat. Gissar att det kommer att vara mycket grynigare och ha en hel del luftbubblor men jag vill i alla fall försöka.

    LÄNGTAR tills det blir vår och sommar!!

    Kram på er också!

    SvaraRadera