1

1
Varmt välkomna!

onsdag, april 18

Jippi - ett Blocketfynd!

Jag har gjort ett riktigt najs Blocketfynd. Kolla in den här gamla hatthyllan!! I helgen har jag slipat upp den och nu är det dags för en omgång med färg. Den kommer att bli så fin, så fin. Den ska nog få sitta i bostaden i fjällen för då kan man ha sin utförsåkningshjälm på de fina pinnarna tänkte jag. :)

I dag ska den få ett till lager färg på sig. Den blir vit och fin.

Den hade någon slags beige färg tidigare.

Se så fin den blir... Även om förvandlingen bara påbörjats.  :)

2 kommentarer:

  1. Det blir superbra!! Har kikat runt lite på din blogg. Så fina saker du gör!! Lycka till med fyndet! Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Man blir så glaaad av kommentarer!! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna en. Då vet jag ju att någon uppskattar det jag gör. Stor kram till dig också!! /Maria

    SvaraRadera