1

1
Varmt välkomna!

tisdag, september 4

Fler muggar till samlingen...

När jag tecknade mig för en prenumeration på ett inredningsmagasin i somras så fick man dessa muggar som gåva. Jag tycker de var jättefina och nu pryder de tallrikshyllan i köket. Jag har testat att ställa ner blockljus i dem också och det fungerade så emellanåt kommer de nog att få agera ljusstakar. Jag tror det skulle bli riktigt fint med vita blockljus och grön mossa till jul.

Varje vår/sommar tecknar jag mig för något eller några inredningsmagasin. Höjden av avkoppling för mig är att få ligga i solen och läsa en tidning. Det blev en hel del sådana tillfällen i sommar.

Nu går jag in i min kreativa fas och då behöver jag all min tid och båda mina händer till det så nu får det bli ljudböcker istället. Juloratoriet av Göran Tunström står på tur...

Vackra muggar som får stå framme och pryda tallrikshyllan i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar