1

1
Varmt välkomna!

tisdag, september 4

Mjuka kattkompisar

Jag har testat ett mönster som jag hittat i boken Sy mjuka djur av Karin Neuschüts som man också kan låna på biblioteket. I den finns det många fina och relativt enkla mönster. Det fick bli grå katter i linnetyg.

Det ska så klart till nos, morrhår och ögon men det kändes så svårt så nu får de tre katterna som jag sytt stå till sig tills jag kommit på hur jag ska fortsätta.

Jag ska knåpa ihop några i vitt linne också när andan faller på nästa gång. En och annan kväll går nu åt till att gå i skogen och söka svamp också.

En busig liten kattkompis står på en hylla i köket i väntan på ögon, nos m.m.

2 kommentarer:

  1. Ååååå...Waoooo,en sån skulle man ha ♥
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är han här hhihi...
      Lille söte "Misse" som vi döpt honom till ♥
      /Kram igen!

      Radera