1

1
Varmt välkomna!

torsdag, maj 23

Den soliga utsidan

Idag tänkte jag visa en del loppisfynd som jag är lycklig över att jag kommit över. Vattenkannorna har jag köpt på auktion i Obbola, oljebehållaren på en loppis i Sundsvall och lyktan på en loppis i Sunne. Tänk att dessa saker hamnade hos mig. Vart ska de ta vägen när de vandrar vidare kan man undra.

Fabriken har tema utsidan idag och vad passar inte bättre än att visa dessa trevliga saker som pryder min entré.

PS. Ni som bor i närheten glömmer väl inte att det är öppet i Gammelgården i helgen mellan 11-16. Varmt välkomna att köpa fika eller hantverk!


En gammal oljebehållare och en stormlykta
och varmt röda blompinnar (30 kr/st).

Vattenkanna med patina och mina rosbroscher (30-40 kr/st).

Jag använder faktiskt dessa vattenkannor emellanåt men de är lite tunga.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar