1

1
Varmt välkomna!

måndag, maj 27

Stor kram på er!!

En stor varm kram till er alla som besökte mig under lördagen och söndagen!! Jag var riktigt nervös kan jag säga men jag fick så många glada och snälla kommentarer under helgen så jag är sååå nöjd.

Nu vågar jag hålla öppet i Gammelgården någon fler gång. Vi får se hur det ser ut här under sommaren men den är tyvärr rätt så fulltecknad. Kanske, kanske blir det något fler tillfälle inom kort. Men till hösten (i slutet av augusti eller i början av september) ska jag ha öppet igen. Innan dess ska jag också hinna vara med på marknaden i Obbola.

Här kommer lite bilder på hur det såg ut innan mina gäster och kunder kom. Vädret var verkligen på min och alla mödrars sida (morsdag).

Här har jag dukat upp en del grejer ute så att man skulle förstå att det är här det är butik.


Jag försökte färgkoordinera mina alster lite så i den här hörnan var det blått och grönt.

Här står jag vid fikabordet och serverar de gäster
som var sugna på att sitta i trädgården och fika.

2 kommentarer:

  1. Underbart & vinke vink pårej,kul att se dig/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Vinkevink!! Det är hemskt att vara med på bild men det var den enda fikabilden som fanns så jag fick offra mig. :) Kram/ Maria

    SvaraRadera